צ'ק ליסט קידום אתרים

מבצעים אופטימיזציה של האתר שלכם בגוגל? או עובדים תהליך קידום אתרים אצל חברה? ריכזנו את רשימת ה-SEO (צ'ק ליסט לקידום אתרים) האולטימטיבית כדי לעזור לך להגדיל את התנועה האורגנית של האתר שלך ולהגביר את הדירוג שלך, נכסה את כל מרכיבי SEO החשובים בשנת 2024 ואילך.

צ'ק ליסט קידום אתרים - פאי דיגיטל חברה לקידום אתרים

לאחר שהגדלת התנועה האורגנית של מותגים רבים, אלו הן כמה מהאסטרטגיות והטכניקות הטובות ביותר שמספקות לנו מפת דרכים. זה עובד בין היתר עבור חנויות מסחר אלקטרוני, אתרי Shopify, עסקים מקומיים ואתרי שותפים.

רשימת בדיקה מלאה זו לקידום אתרים מכסה את כל היבטי SEO: SEO טכני, SEO בדף ומחקר מילות מפתח.

למד על שיטות העבודה הטובות ביותר של תגי מטא וכיצד להבטיח את מבנה האתר הטוב ביותר כדי לסייע במאמצי האופטימיזציה שלך. אכן, זוהי רשימת ה-SEO המלאה ביותר באינטרנט.

צ'ק ליסט קידום אתרים - פאי דיגיטל חברה לקידום אתרים

להורדת העתק צ'ק ליסט לקידום אתרים כאן.

כיצד להשתמש בצ'קליסט שלנו לקידום אתרים

פירקנו את רשימת המשימות הזו לחלקים המכסים את תחומי המיקוד העיקריים של SEO:

  • יסודות הקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • קידום אתרים טכנית
  • און פייג' SEO
  • אוף פייג' SEO

תצטרך להתמקד בכל האמור לעיל עבור אסטרטגיית SEO הוליסטית. עשה את דרכך ברשימת המשימות שלנו כדי לעקוב אחר שיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים.

צ'ק ליסט יסודות הSEO

1. הקם את Google Search Console ואת גוגל אנליטיקס ומעקב ביטויים

  • Google Search Console (GSC) הוא כלי שעוזר לך לנטר, לתחזק ולפתור את ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש של Google.

זהו אחד הכלים הטובים ביותר להבין טוב יותר כיצד גוגל רואה את האתר שלך, כל האינדיקטורים בכלי ניתנים לך על ידי גוגל, וזה דרך מצויינת להבין מה גוגל רואה בשורה התחתונה. הכלי עצמו מציג עבורך מספר פרמטרים:

  • קידום אתרים טכני: כגון עמודי שגיאה, יכולות האינדוקס של האתר, מפת אתר וכו'.
  • פרמטרים של קידום כגון קישורים חיצוניים המפנים לאתר שלך.
  • פרמטרים של ניטור ומעקב כגון: כמה הקליקו על התוצאת חיפוש של האתר שלך ומאיזה ביטוי, וכמה חשיפות קיבלת בגוגל על איזה ביטוי ועוד.

לכלי יש לא מעט יתרונות והינו חינמי!

גוגל סרץ קונסול

2. הגדר את גוגל אנליטיקס

Google Analytics הוא כלי ניתוח אינטרנט (ואפליקציה) חינמי. זה עוזר לעקוב ולדווח על כמות התנועה שאתה מקבל, מהיכן היא מגיעה ומה המשתמשים שלך עושים.

התכונות המועילות שלו כוללות:

  • מצא את הדפים באתר שלך שמביאים הכי הרבה תנועה (או הכי פחות)
  • זהה אתרים ומנועי חיפוש אחרים ששולחים לך תנועה
  • עקוב אחר שיעור הנטישה הממוצע שלך, צפיות בדף והזמן באתר

טיפ מקצוען: חבר את GSC (גוגל סרץ' קונסול) שלך ל-Google Analytics כדי לראות מידע שימושי בנושא SEO בתוך חשבון Google Analytics שלך.

3. מעקב ביטויים

ישנם לא מעט כלים למעקב ביטויים שיתנו לכם אינדיקציה על בסיס יום יומי איך האתר שלך מתקדם בגוגל בהשוואה לאתמול 30 יום אחורה ושנה אחורה, עם מיקומים שמתעדכנים כל יום. לכלי מעקב הביטויים תכניסו בתחילת תהליך הקידום את הביטויים אותם תרצו לקדם, ותעקבו אחריהם להבין שאכן הפעולות שאתם מבצעים מובילות אתכם לכיוון הנכון.

4. התקן והגדר תוסף SEO (במידה והאתר בוורדפרס)

אם האתר מבוסס וורדפרס, יש צורך להתקין ולהגדיר תוסף SEO.

זה יקל מאוד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. ולעזור לך בהיבטי SEO טכניים, כמו יישום robots.txt ו-XML Sitemap.

האפשרויות הפופולריות ביותר כוללות:

5. צור ושלח מפת אתר XML

מפת אתר היא קובץ שעוזר למנועי החיפוש למצוא, לסרוק ולהוסיף לאינדקס את כל תוכן האתר שלך.

הוא מדגיש אילו דפים וקבצים לדעתך חשובים ומספק מידע רב ערך עליהם.

לדוגמה, מתי הדף עודכן לאחרוה. או אם לדף יש גרסאות שפה חלופיות.

כך נראית מפת האתר עבור האתר שלנו:

מפת אתר של יואסט

אם אתה משתמש בוורדפרס, מפת האתר תיווצר אוטומטית.

אם אתה לא, יצירת אחד הוא פשוט יחסית אם אתה משתמש בכלי מחולל מפות אתר.

לאחר שיש לך את מפת האתר שלך, שלח אותה ל-Google Search Console לסריקה (מעתיקים את הקישור של המפת אתר, ושולחים בגוגל סרץ' קונסול לסריקה כמו בתמונה הבאה)

  1. לחיצה על "Sitemap" או "מפת אתר"
  2. הדבקת הכתובת Perfix של המפת אתר
  3. לחיצה על שליחה \ Submit

סריקת מפת אתר

6. צור קובץ Robots.txt

Robots.txt הוא קובץ שאומר למנועי החיפוש אילו דפים וקבצים הם צריכים או לא צריכים לסרוק.

כך זה צריך להיראות:

קובץ רובוטס

והם באמת חשובים. הם מתאמים כיצד סורקי אינטרנט ניגשים לאתר שלך ומוסיפים אותו לאינדקס ומציגים את התוכן שלך למחפשים.

אתה יכול לראות את קובץ ה-robots.txt שלך על ידי הקלדת כתובת האתר של דף הבית שלך והוספת /robots.txt.

לדוגמה, https://piedigital..co.il/robots.txt.

6. בדוק את Search Console עבור פעולות ידניות (הענשה)

ניסיון ברור להפר או לתפעל את הנחיות גוגל למנהלי אתרים גורם לפעולות ידניות.

ואם באתר שלך יש פעולה ידנית, חלק או כולה לא יופיעו בתוצאות החיפוש של Google.

פעולות ידניות כוללות ספאם שנוצר על ידי משתמשים, בעיות בנתונים מובנים, קישורים לא טבעיים (הן אל האתר שלך והן ממנו), תוכן דק, טקסט נסתר ועוד.

מומלץ לבדוק אם יש פעולות ידניות ב-Google Search Console.

כדי לעשות זאת, גלול מטה בניווט סרגל הצד של הכלי עד שתמצא את קטע התפריט "אבטחה ופעולות ידניות". לחץ על זה. לאחר מכן לחץ על "פעולות ידניות".

בדיקת הענשה בגוגל סרץ קונסול

צ'ק ליסט מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא תהליך של מציאת שאילתות חיפוש אפשריות שעשויות להיות רלוונטיות לעסק שלך וללקוחות שלך.

זה כולל איתור, מיון ותעדוף מילות מפתח. כדי להזין את אסטרטגיית מילות המפתח שלך.

להלן רשימת בדיקה של משימות מחקר מילות מפתח חיוניות שאתה צריך כדי לכסות להצלחת SEO.

7. זהה את המתחרים שלך

אחת הדרכים היעילות ביותר להתחיל במחקר מילות מפתח היא זיהוי מילות מפתח מתחרות.

אלו הן מילות מפתח שהמתחרים שלך מכוונים כעת כדי לשפר דירוגים ותנועה.

אם מילות המפתח הללו עובדות עבורן, הן יכולות לעבוד גם עבורך.

ניתן לבצע באמצעות כלים כגון: Semrush או Ahrefs השוואה בין מספר דומיינים שונים, ולקבל נתונים של הפערים בינהם ולסנן בהתאם.

היתרון הגדול של הכלים זה המהירות והיכולת הגדולה להשוואה, החסרון זה עלויות גבוהות של מאות או אלפי דולרים בשנה.

ניתן לבצע ידנית גם, הדבר יקח המון זמן ולפעמים תקבלו חסימות מגוגל מחשש שאתם מנסים לעשות מניפולצייה על התוצאות חיפוש בהקשת ביטויים רבים ללא הקלקות וגלישה רציפה.

8. איתור מילות המפתח העיקריות שלך 'זהב'

מילות המפתח העיקריות של "כסף" הן אלו שיכולות להוביל לידים, מכירות והמרות.

בדרך כלל, אלו הן מילות מפתח בעלות נפח גבוה ותחרות גבוהה שמתארות את מה שאתה מציע.

כדי למצוא את מילות המפתח האורגניות המובילות שלך, או של המתחרים שלך, מבצעים זאת באמצעות כלים כגון Ahref או Semrush וניתן ידנית גם, צריך לבדוק מה הביטויים שהמתחרים שלך מקבלים מהם הכי הרבה טראפיק ולייצר ממוצע של ביטויים שכולם מתחרים עליהם זה הביטויים המובילים בתחום שלך. (או לפי נפח חיפוש).

בנוסף ביטויים שהם הMoney makers של כל תחום יופיעו בדר"כ הרבה מודעות של קידום אתרים ממומן על כל ביטוי מינ' 2,3 מודעות לפעמים אף עד 4-5.

9. ביטויי "לונג טייל" ונושאים לכתיבה לבלוג

מילת מפתח עם זנב ארוך היא שאילתת חיפוש ספציפית עם נפח חיפוש נמוך יחסית.

משתמשים מחפשים אותם בתדירות נמוכה יותר. אבל הם מהווים אחוז גדול מהחיפושים הכוללים ויש להם שיעורי המרה גבוהים יותר.

בנוסף, בדרך כלל קל יותר לדרג עבורם.

אשר אומר:

עליך לוודא שאסטרטגיית ה-SEO שלך מתמקדת במילות מפתח בעלות זנב ארוך.

התחל בהגדרת מילת המפתח העיקרית שאליה ברצונך למקד.

לדוגמה, באמצעות הגרף שלמעלה, נניח שמילת המפתח היא "הגדלת חזה", זנב ארוך יהיו הביטויים עם מעט החיפושים ותחרות נמוכה יחסית לזנב הקצר.

גרף לונג טיילס ביטוי זנב ארוך

10. בצעו מיפוי של כוונת המשתמש לפי הביטויים עליהם נרצה לדרג את האתר

כוונת החיפוש היא פשוט הסיבה מאחורי החיפוש של המשתמש.

ישנם ארבעה סוגים של כוונת חיפוש:

  • ניווט: מנסה למצוא משהו
  • מידע: מנסה ללמוד עוד על משהו
  • עסקה: מנסה להשלים פעולה ספציפית
  • מסחרי: מנסה ללמוד עוד לפני קבלת החלטת רכישה

והתאמת כוונת החיפוש של המשתמשים היא אחת המטרות העיקריות של גוגל.

לכן, ודא תמיד שתוכן הדף שלך תואם את כוונת המחפש למילת המפתח שאליה אתה ממקד.

צ'ק ליסט קידום אתרים טכנית

קידום אתרים טכני עוזר לך ליצור בסיס איתן ולהבטיח שניתן לסרוק את האתר שלך ולהוסיף אותו לאינדקס.

להלן השיטות המומלצות הטכניות הנפוצות ביותר שיש לזכור.

11. בדוק אם יש גרסאות כפולות של האתר שלך באינדקס של גוגל

חשוב שתאפשר לגוגל להוסיף לאינדקס גרסה אחת של האתר שלך.

המבקרים שלך צריכים גם להיות מסוגלים לגשת לאתר שלך רק במיקום אחד. אחרת, זה יכול להוביל לבעיות סריקה, הוספה לאינדקס ואבטחה

לדוגמה, כל הגירסאות הבאות של האתר שלך. אבל כולם צריכים להצביע על אחד.

  • https://www.domain.co.il – כולל WWW וכולל https
  • https://domain.co.il – ללא WWW אך כולל https
  • http://www.domain.co.il – כולל WWW וללא https
  • https://domain.co.il – ללא WWW וללא https

אם תבחר בגרסה שאינה www או www. זה תלוי בך. אבל כדאי להסתפק באחד או באחר.

כל שאר הגירסאות צריכות הפניית 301 לגרסה הראשית.

אתה יכול לבדוק זאת במהירות על ידי הזנת כל גרסה בסרגל הדפדפן שלך.

אם אתה מופנה לגרסה הראשית של האתר שלך, אתה אמור להיות מוכן.

12. מצא ותקן שגיאות סריקה

שגיאת סריקה היא כאשר מנוע חיפוש מנסה לסרוק את האתר שלך אך נתקל בבעיה. וזה יכול להיות מנוגד להצלחת SEO שלך.

הבעיות כוללות שגיאות 404, דפים עם קנוניזציה לא נכונה ואחרות. אתה רוצה להימנע משגיאות אלה בכל מחיר.

אתה יכול לזהות במהירות שגיאות סריקה דרך Google Search Console.

עבור לדוח "דפים" תחת "אינדקס".

ככה:

תראה שתי קטגוריות, "אינדקס" ו"לא נוספה לאינדקס".

שגיאות סריקה יהיו תחת הקטגוריה "לא נוספה לאינדקס".

קח את הזמן כדי לפתור כל שגיאה שתמצא. ולחקור את הסיבה לאי-הכללה של כתובות אתרים ביתר פירוט.

13. אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר

אתרים איטיים גורמים לחוויית משתמש גרועה (UX). ו-UX הוא גורם דירוג חשוב עבור גוגל.

עליך לוודא שהאתר שלך נטען במהירות ולהכיר בכך שהמשתמשים ממשיכים לצפות ליותר.

אף אחד לא מחכה לאתר איטי.

אתה יכול להשתמש בכלי PageSpeed ​​Insights של Google כדי לאמוד את ביצועי העמודים וסטטיסטיקות Core Web Vitals.

הזן את כתובת האתר שלך, לחץ על "נתח" וגלול כדי לראות את ציון הביצועים של האתר שלך ורשימת ההמלצות המוצעות.

דוגמא לתוצאה של דוח מהירות:

14. תקן קישורים פנימיים ויוצאים שבורים

קישור שבור הוא קישור שמפנה לדף שאינו קיים יותר. בדרך כלל בגלל שהוא נמחק או הועבר ללא הפניה מתאימה.

השרת מחזיר קוד סטטוס 404 (דף לא נמצא) כאשר המשתמש או הסורק עוקבים אחר קישור שבור.

ככה:

עמוד שגיאה 404 באתר שלנו

קישורים שבורים הם אות נוסף לחוויית משתמש גרועה. אף אחד לא רוצה ללחוץ על קישור ולגלות שהוא לא לוקח אותו לשום מקום.

כדי למצוא במהירות (ולתקן) קישורים שבורים, ניתן לבדוק באמצעות גוגל סרץ' קונסול.

ככה:

אך יש כלים יותר יעילים ומדוייקים לבדיקה מהירה של עמודי שגיאה, החסרון של סרץ' קונסול שבמידה וביצעתם תיקונים לעמודי שגיאה, לוקח לזה זמן להתעדכן, בעוד שיש כלים שיסרקו עבורכם ויגישו תוצאה מיידית.

15. בדיקת התאמה של האתר לנייד

ידידותיות לנייד היא גורם מפתח בדירוג גוגל. באמצע 2019, גוגל עברה רשמית לאינדקס מובייל לכל האתרים.

אתה יכול לבדוק את הידידותיות של האתר שלך לנייד באמצעות הכלי של Google לבדיקת ידידותיות לנייד – נמצא בסרץ' קונסול.

16. מבנה URL ידידותי לקידום אתרים

מבנים ידידותיים ל-SEO מקלים על מנועי החיפוש לסרוק את הדפים שלך. ולהבין על מה הם עוסקים.

כתובות האתרים של הדף שלך צריכות להיות פשוטות ותיאוריות. עבור מנועי חיפוש ומשתמשים כאחד.

כך נראית כתובת אתר ידידותית לקידום אתרים:

https://www.domain.com/red-shoes/

בניגוד למחרוזת שאילתה שאינה תיאורית:

https://www.domain.com/category.php?id=32

רצוי להשתמש מקפים בכתובות האתרים שלך כדי להפריד בין מילים. אבל לא להתשתמש בקו תחתון.

תנסו לשמור על כתובת אתר קצרה ככל האפשר.

צ'קליסט און פייג' SEO

ללא תוכן שימושי וחוויית דף מצוינת, האתר שלך יתקשה לדרג ולקבל תנועה אורגנית.

ודא שהאתר שלך מסמן את התיבות למטה. והתמקד ביצירת תוכן נהדר עבור משתמשים ולא אך ורק עבור מנועי חיפוש.

להלן רשימת ה-SEO באתר:

17. איתור ותיקון תגיות כותרת כפולות, חסרות

תגי כותרת אופטימליים הם חלק חשוב (ובסיסי) ב-SEO. למעשה, הם לרוב הדבר הראשון שכל מקצוען קידום אתרים מסתכל עליו כדי לעזור לדירוג הדף.

תגי כותרת מודיעים למנועי החיפוש במה עוסק דף. ולהשפיע אם משתמש ילחץ עליו.

חשוב להימנע:

  • שכפול תגי כותרת
  • תגי כותרת ארוכים (צריכים להישאר מתחת ל-60 תווים בערך)
  • חסרים תגי כותרת

ניתן להשתמש בScreaming frog – תוכנת סריקה טכנית לאתר לזהות את הפערים הללו ולטפל בהם בהתאם.

18. איתור ותיקון תיאורי מטא כפולים

תיאורי מטא אינם גורם דירוג ישיר. אבל הם כן עוזרים למחפשים להבין במה עוסק הדף שלך. כמו:

תיאור מטא

הם מעודדים אנשים ללחוץ על הרישום שלך על פני זה של מישהו אחר. והוא יכול להשפיע באופן חיובי או שלילי על שיעור הקליקים האורגני (CTR).

בדומה לתגי כותרת, אתה רוצה להימנע:

  • שכפול מטא תיאורים
  • תיאורי מטא ארוכים
  • חסרים תיאורי מטא

אתה יכול לבדוק את תיאורי המטא שלך בביקורת אתרים בכרטיסייה "בעיות". שם, חפש "תיאורי מטא".

הערה: גוגל משכתבת תיאורי מטא יותר מ-70% מהזמן כדי להתאים בצורה הטובה ביותר לכוונת החיפוש. עם זאת, תמיד כדאי לכתוב אחד שמעודד משתמשים ללמוד עוד.

19. איתור ותיקון מספר תגיות H1

תג H1 הוא כותרת HTML המשמשת לסימון הנושא הראשי של דף אינטרנט. וצריך להיות רק אחד בעמוד.

H1s חשובים כי הם משפרים את ה-UX, משפרים את הנגישות ועוזרים למנועי החיפוש לפרש תוכן.

ככלל אצבע, אתה רוצה להימנע:

  • שכפול H1s
  • H1s ארוכים
  • חסרים H1s

הערה: חשוב לכלול את מילת המפתח היעד של הדף ב-H1.

20. שפר את תגי הכותרת, מטא תגיות ותוכן העמוד

אם אינך מבצע אופטימיזציה נכונה של כותרות הדפים והמטא תגיות שלך, אתה מפספס הזדמנות לדרג.

לא רק עבור מילות המפתח העיקריות שלך, אלא גם וריאציות של מילות מפתח.

התחל על ידי מעבר ל-Google Search Console ומעבר ל"תוצאות חיפוש" תחת "ביצועים".

ודא ש"שיעור קליקים ממוצע" ו"מיקום ממוצע" מסומנים.

גלול מטה וחפש מילות מפתח עם הופעות משמעותיות אך קליקים נמוכים ומיקום ממוצע נמוך.

זה בדרך כלל אומר שהדף שלך רלוונטי לשאילתות והוא מדורג. אבל לא ביצעת אופטימיזציה שלו על ידי הכללת וריאציות של מילות מפתח בתוכן או בתגים שלך.

זכור שהוספת אזכורים למילות מפתח לא תעשה הרבה.

חשבו על מילות המפתח הנוספות הללו כנושאים עבור H2s או תת-סעיפים נוספים.

עבד מחדש ובצע אופטימיזציה מחדש של הדף שלך עם זה בחשבון. וסביר להניח שתראה עלייה בקליקים ובמיקום הדירוג.

21. בדיקה ושיפור התוכן הקיים באתר

  1. לבדוק את כמות המילים ביחס למתחרים
  2. לבדוק את כמות הפעמים בהם הביטוי חוזר בעמוד ביחס למתחרים
  3. בדיקת הH1, תגיות מטא וקישורים פנימיים
  4. הוספת קישורים פנימיים לעמוד ומחוצה לו אליו באתר
  5. שיפור התוכן באמצעות וידיאו תמונות, אינפוגרפיקות ועוד..

22. להשתמש בALT טקסט חלופי לתמונות נכון!

  1. לסרוק ולבדוק איזה תמונות באתר חסר להם ALT ולמלא
  2. לבדוק איזה ALT יש לתמונות קיימות ולשפר

23. שיפור מבנה הקישורים הפנימיים באתר

קישורים פנימיים הם ללא ספק אחת מהטקטיקות המוזנחות ביותר לבניית קישורים בשיווק SEO. הם עוזרים למשתמשים (ומנועי חיפוש) לנווט באתר שלך.

השקעת זמן בשיפור אסטרטגיית הקישור הפנימי של האתר שלך יכולה להביא במהירות רווחים ניכרים.

חלק מהמשווקים רואים ניצחונות מהירים מהוספת קישור פנימי אחד או שניים מדפים סמכותיים במקום אחר באתר שלך.

24. לאתר ולתקן בעיות בקניבליזציה של מילות מפתח

קניבליזציה של מילות מפתח היא כאשר עמוד אחד או יותר באתר שלך ממקד לאותה מילת מפתח ואותה כוונה.

אחד מהשניים משפיע על יכולתו של השני לדרג. ואף אחד מהם לא יפעל כמו שהוא יכול היה.

אתה לא רוצה את זה.

אתה תתקשה לדרג את מילות המפתח הללו מכיוון שמנועי החיפוש יתקשו לקבוע איזה עמוד להציג ב-SERPs.

כדי לברר אם באתר שלך יש בעיות קניבליזציה של מילות מפתח, השתמש בכלי מעקב מיקום.

ישנן מספר גישות נפוצות לתיקון קניבליזציה של מילות מפתח:

  • הסר והפנה מחדש דפים עם קניבלים
  • קנוניזציה (תגיד לגוגל איזו כתובת אתר להעדיף)
  • אופטימיזציה מחדש של דפים
  • מיזוג דפים

צ'ק ליסט קידום אתרים אוף פייג' (מחוץ לאתר)

25. ניתוח פרופיל הקישורים של המתחרים

אם אין לך תובנה לגבי פרופילי ה-backlink של המתחרים שלך, איך אתה יכול להתעלות על דירוגם?

בדיוק כפי שחשוב לנתח את התוכן של המתחרים שלך, עליך גם לחפור עמוק בפרופילי הקישורים שלהם.

לביצוע מחקר זה ניתן להיעזר בכלים כמו Semrush או Ahrefs.

הערה: ניתן למצוא הזדמנויות חדשות לבניית קישורים באמצעות Link intersect באחד הכלים המשווה אוטומטית בינך לבין המתחרים, ומגלה לך את הפער.

26. הגדר ובצע אופטימיזציה של פרופיל העסק של Google

אם אתה מנהל עסק מקומי, ודא שלעסק שלך יש פרופיל עסקי של Google (שנודע בעבר כ-Google לעסק שלי).

זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ללקוחות באמצעות חיפוש Google ומפות Google.

אחרת, בעצם תעביר ביקורים למתחרה.

כך יכול להיראות פרופיל עסקי של Google, ואף להופיע על הביטוי המרכזי עליו אתם מתחרים ולספק לכם נדל"ן משמעותי בתוצאות החיפוש:

הוצאה ליישום של הצ'ק ליסט קידום אתרים שלנו

SEO מתפתח כל הזמן. אז זה כמעט בלתי אפשרי לכלול כל היבט של SEO ברשימה אחת. אבל אם ניישם את הדברים למעלה אנחנו כבר ניהיה בדרך לדירוג גבוהה יותר מהמתחרים. תרצו לתת לנו לבצע את העבודה השחורה עבורכם (: בשמחה צרו קשר.

מה יש כאן עבורך?
מאמרים נוספים
קידום אתרים לרופאים

רופאים, למה אתם צריכים קידום אורגני? בעולם הדיגיטלי של היום, הנוכחות באינטרנט היא חלק בלתי נפרד מהצלחת הפרקטיקה הרפואית שלכם. קידום אורגני (SEO) הוא הכלי

לקריאה לחצו »