קידום אתרים לרופאים

בימינו ישנן דרכים רבות לחפש רופא, אך אחת הפופולריות ביותר היא באמצעות מנועי חיפוש כמו גוגל. על ידי הקלדת מילה או ביטוי קצר, ניתן למצוא עשרות ואף מאות רופאים באזור גאוגרפי קטן תוך שניות ספורות. עבור מרבית המחפשים, התוצאות היחידות שמקבלות תשומת לב הן אלו שבחלק העליון של הדף והדרך היחידה שהאתר שלך יוכל להגיע לשם היא באמצעות קידום אורגני (SEO).

באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, תוכל להבטיח שהאתר שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש, למשוך מטופלים חדשים ולבסס את המוניטין שלך כרופא מוביל בתחומך. במדריך זה, נסקור את החשיבות של קידום אתרים לרופאים ונציג טיפים ואסטרטגיות לשיפור הנראות הדיגיטלית של הפרקטיקה הרפואית שלך.

קידום אתרים לרופאים

קידום אורגני לרופאים – אם אתה לא שם אתה לא קיים..

בעולם הדיגיטלי של היום, הנוכחות באינטרנט היא חלק בלתי נפרד מהצלחת הפרקטיקה הרפואית שלכם. קידום אורגני (SEO) הוא הכלי שמאפשר לכם להבטיח שהמטופלים הפוטנציאליים ימצאו אתכם בקלות ובמהירות כאשר הם מחפשים טיפול רפואי באזור שלכם. הנה כמה סיבות מרכזיות למה רופאים צריכים קידום אורגני:

הגדלת החשיפה והנראות

קידום אורגני משפר את הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש, מה שמוביל לכך שיותר אנשים יחשפו לשירותים שאתם מציעים. מחקרים מראים ש-75% מהמשתמשים אינם עוברים לעמוד השני של תוצאות החיפוש, ולכן הופעה בראש התוצאות היא קריטית לחשיפה מרבית.

משיכת מטופלים חדשים

מטופלים פוטנציאליים נוטים לבחור ברופאים המופיעים בראש תוצאות החיפוש. בעזרת קידום אורגני, תוכלו להגדיל את מספר המטופלים החדשים המגיעים אליכם דרך האינטרנט. לדוגמה, תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל מקבלות מעל 28% מההקלקות, בעוד התוצאות התחתונות מקבלות הרבה פחות.

ביסוס אמינות וסמכותיות

אתר שמדורג גבוה במנועי החיפוש נתפס כאמין ומקצועי יותר. קידום אורגני מסייע לבסס את המוניטין שלכם כרופאים מובילים בתחומכם. 81% מהמשתמשים מחפשים מידע רפואי באינטרנט, ולכן חשוב שהאתר שלכם ייראה אמין ומקצועי בעיניהם.

שיפור חוויית המשתמש

תהליך הקידום האורגני כולל גם שיפור המבנה והתוכן של האתר שלכם, מה שמשפר את חוויית המשתמש ומעודד מטופלים להישאר באתר וליצור קשר. מחקרים מראים ש-40% מהמשתמשים עוזבים אתר אם זמן הטעינה שלו עולה על 3 שניות. קידום אורגני כולל גם אופטימיזציה לזמן הטעינה.

עלות-תועלת גבוהה

בניגוד לפרסום ממומן, הקידום האורגני ממשיך לעבוד עבורכם לאורך זמן ללא צורך בהשקעה מתמשכת. ברגע שהאתר שלכם מדורג גבוה, הוא ימשיך למשוך תנועה אורגנית באופן קבוע. מחקר מצא שקידום אורגני יכול להביא ל-20% יותר תנועה אורגנית לאתר לאורך זמן בהשוואה לפרסום ממומן.

החזר על השקעה (ROI)

מחקרים מראים שקידום אתרים (SEO) מביא להחזר השקעה של פי 5-7 מהעלות המקורית. כלומר, עבור כל שקל שמושקע בקידום האתר, הרופא יכול לקבל בחזרה 5-7 שקלים ברווחים.

תחרות בשוק

שוק הרפואה הפרטית הוא תחרותי מאוד. קידום האתר בגוגל מאפשר לרופאים לבדל את עצמם מהמתחרים ולהתבלט בשוק. אתר המקודם היטב ימשוך יותר מטופלים פוטנציאליים על פני אתרים של מתחרים שלא הושקע בהם בקידום.

תוכן איכותי וביקורות חיוביות

רופאים שמשקיעים בקידום אתרים גם דואגים ליצירת תוכן איכותי ומקצועי. תוכן כזה מושך מטופלים פוטנציאליים ומשפר את המוניטין המקצועי של הרופא. בנוסף, אתר מקודם היטב עם ביקורות חיוביות יכול להוביל להמלצות מפה לאוזן ולהגדלת קהל הלקוחות.

נתוני רווחים פוטנציאליים

אם נניח שרופא מקבל 100 פניות חדשות בחודש כתוצאה מקידום האתר, כאשר כל פנייה שווה בממוצע 50-70 ₪, מדובר בהכנסה חודשית נוספת של 5,000-7,000 ₪. אם ההשקעה החודשית בקידום האתר עומדת על 10,000 ₪, הרווח הנקי מהרפואה יכול לעמוד על 40,000 ₪ בחודש. בהנחה שהרופא מצליח להפוך חלק מהפניות ללקוחות משלמים, הרווח הפוטנציאלי גדל עוד יותר.

קראו עוד: פרסום ממומן VS קידום אורגני – מי המנצח?

קידום אתרים (SEO) לרופאים – איך זה עובד?

מנועי החיפוש כל הזמן סורקים את הרשת בחיפוש אחר תוכן חדש ומעודכן. כאשר מישהו מחפש נושא כמו רופאים, המנועים מבצעים מיון של התכנים שנמצאו ומדרגים את הדפים בהתאם. חלק מהחיפושים הם כלליים ומניבים מיליוני תוצאות, בעוד חיפושים ממוקדים יותר עשויים להניב רק כמה אלפי תוצאות.

האתרים שמופיעים בתוצאות אלו מדורגים לפי מספר גורמים:

מילות המפתח והביטויים בתגיות ובתוכן: המילים והביטויים בתגיות ובתוכן SEO של האתר שלכם נותנים רמזים על מהות התוכן ורלוונטיותו לחיפוש. שימוש נכון במילות מפתח רלוונטיות יכול לשפר את הדירוג של האתר.

סמכותיות הדומיין: לכל אתר יש רמת "סמכות דומיין" שמייצגת את המוניטין שלו. אתרים עם סמכות גבוהה יותר מדורגים טוב יותר בתוצאות החיפוש. סמכות הדומיין נבנית עם הזמן באמצעות קישורים מאתרים אמינים ותוכן איכותי.

גורמים חיצוניים לאתר: ישנם גורמים שמתרחשים מחוץ לאתר שמשפיעים על הדירוג, כמו קישורים מאתרים אחרים. קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים יכולים לשפר את הדירוג של האתר שלכם.

זמן והשקעה לטווח ארוך: קידום אתרים הוא מרתון ולא ספרינט. ככל שמשקיעים יותר לאורך זמן, גוגל רואה באתר שלכם כיציב ואיכותי ומתגמל אתכם בתוצאות ראשונות. חשוב לשמור על קצב עבודה והבנה שלפעמים לוקח זמן לקדם אתר. עם זאת, יש מקרים בהם יש וותק לדומיין, מה שמאפשר להשיג תוצאות יפות בזמן קצר יחסית. חשוב להבין שהשקעה מתמשכת תניב תוצאות לטווח ארוך, ותתרום ליציבות ולאמינות האתר בעיני גוגל.

למרות שהאתר שלכם עשוי להופיע בעמוד השני או השלישי של התוצאות עבור חיפושים רלוונטיים, זה לא מספיק כדי למשוך מבקרים. אתם צריכים להיות בעמוד הראשון של התוצאות, ורצוי בין השלוש הראשונות. התוצאות העליונות לא רק שמקבלות יותר קליקים, אלא גם נהנות מהיתרונות הנוספים של אסטרטגיית SEO אפקטיבית.

על ידי הבנת העקרונות הללו והשקעה בקידום האתר שלכם בצורה נכונה, תוכלו לשפר את הדירוג במנועי החיפוש, למשוך יותר מטופלים ולבסס את המוניטין שלכם כרופאים מובילים בתחומכם.

האתגר של קידום אתרים לרופאים YMYL הפתרון המסתמן EEAT

קידום אתרים לרופאים הוא משימה מורכבת במיוחד בתחום המכונה YMYL (Your Money or Your Life) – כלומר, תחומים המשפיעים ישירות על הבריאות, הפיננסים והבטיחות של המשתמשים. עבור גוגל, איכות התוכן באתרים אלו היא קריטית ביותר, והם נדרשים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

האתגר: YMYL

אתרים הנופלים תחת הקטגוריה YMYL דורשים תשומת לב מיוחדת מכיוון שהם משפיעים ישירות על חיי המשתמשים. גוגל מייחסת חשיבות גבוהה לאיכות המידע באתרים אלו ומבצעת הערכה קפדנית של התוכן כדי לוודא שהוא מדויק, מהימן ומקצועי.

הפתרון: EEAT

כדי להתמודד עם האתגרים של קידום אתרים בתחום YMYL, גוגל מתמקדת בארבעה עקרונות מרכזיים הידועים בשם EEAT:

  • Expertise (מומחיות): התוכן באתר צריך להיכתב על ידי מומחים בתחום הבריאות. זה כולל רופאים מוסמכים, מטפלים ואנשי מקצוע בעלי הכשרה וניסיון רלוונטיים.
  • Experience (ניסיון): הצגת ניסיון מעשי בתחום הרפואי מגבירה את האמינות של התוכן. סיפורי מקרה, מחקרים ונתונים מעשיים יכולים להראות למשתמשים ולגוגל שאתם מכירים את התחום בצורה מעמיקה.
  • Authoritativeness (סמכותיות): אתרים צריכים לבסס את עצמם כסמכות בתחום הבריאות. זה כולל קישורים מאתרים אחרים בעלי סמכות גבוהה, פרסומים מדעיים והמלצות ממומחים אחרים בתחום.
  • Trustworthiness (אמינות): התוכן חייב להיות אמין ומבוסס על מקורות מהימנים. זה כולל ציון מקורות מידע, ביקורות של עמיתים, ועדכון קבוע של התוכן כדי לוודא שהוא מעודכן ומתאים לסטנדרטים הרפואיים העכשוויים.

יישום EEAT בקידום אתרים לרופאים

כדי להצליח בקידום אתרים בתחום הרפואי ולענות על הדרישות של גוגל, יש ליישם את עקרונות EEAT באופן הבא:

  • כתיבת תוכן מקצועי ומעמיק: תוכן איכותי שנכתב על ידי מומחים עם ניסיון רלוונטי – עם הוכחת מומחיות לדוגמא:

הוספנו תיבות מחברים, והוכחת עובדות שהתכנים מבוססים עליהם – מחקרים ממכונות רפואיים מוכרים בפני הקהילה הבינלאומית.

דוגמא לאלמנטים שמוסיפים EEAT לאתרי רופאים

איך זה נראה מבחינת התוצאות שלנו 👇👇

 15 אלף כניסות לאתר רפואה

🙂ביצענו שיפורים רבים באתר להתמודדות עם אתגר הYMYL, זה אחד הפרויקטים אהובים עלינו "פורטל שן" מוזמנים להתרשם – כנסו לגוגל ותכתבו "פורטל שן"..

אז אחרי שנגענו בפרויקט סודי שלנו, שרק לקוראי המדריך הרשנו הצצה (; בואו נמשיך לשאר עקרונות הEEAT:

  • הצגת מידע מאומת ומעודכן: שימוש במחקרים, מאמרים מדעיים ומידע ממקורות מוסמכים:

 מקורות מידע למאמר

  • בניית קישורים חיצוניים: יצירת שיתופי פעולה עם אתרים רפואיים וסמכותיים אחרים להגדלת הסמכות של האתר.
  • שיפור חוויית המשתמש: אתר מהיר, ידידותי לניידים ובעל ניווט קל וברור.
  • הסבר אודותיכם: הסבר על אודות המרפאה, שנות ניסיון, תעודות, הסמכות לעלות לאתר לא להתבייש להשוויץ (:

על ידי יישום עקרונות EEAT, תוכלו לשפר את הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש, להגדיל את אמינות האתר בעיני המשתמשים ולמשוך יותר מטופלים חדשים למרפאה שלכם.

קידום אתרים לרופאים טיפים נוספים

להלן טיפים לקידום אתרים לרופאים שיעזרו לנוכחות הדיגיטלית והקידום האורגני שלך:

1. השלם את דף העסק שלך בגוגל (Google My Business)

דף העסק שלך בגוגל (Google My Business – GMB) הוא אחד המקומות הראשונים שאליהם פונים מטופלים פוטנציאליים כדי ללמוד יותר על המרפאה שלך. כדי להבטיח שמטופלים יקבלו את כל המידע הנחוץ, יש להקדיש זמן למילוי דף ה-GMB שלך במידע הבא:

  1. שם, כתובת וטלפון של המרפאה (NAP): ודא שהפרטים עדכניים ומדויקים כדי שהמטופלים יוכלו ליצור איתך קשר בקלות.
  2. כתובת האתר וקישורים למדיה החברתית: הוסף את כתובת האתר שלך ואת הקישורים לרשתות החברתיות הרלוונטיות כדי שמטופלים יוכלו לקבל מידע נוסף על השירותים שאתה מציע.
  3. שעות פעילות: ציין את שעות הפעילות של המרפאה כדי שמטופלים ידעו מתי ניתן להגיע.
  4. תיאור המרפאה והשירותים המוצעים: כתוב תיאור מקיף של המרפאה והשירותים שאתה מציע. תיאור זה יסייע למטופלים להבין במה אתה מתמחה ואילו טיפולים אתה מציע.
  5. אזורים גאוגרפיים שאתה משרת: ציין את האזורים שבהם אתה מספק שירותים כדי שמטופלים יוכלו לדעת אם המרפאה שלך קרובה אליהם.
  6. תמונות וסרטונים של הצוות והמרפאה: הוסף תמונות וסרטונים של הצוות והמרפאה כדי להעניק למטופלים הפוטנציאליים תחושה של המקום ושל השירותים שאתה מציע.

2. אופטימיזציה של תוכן ויזואלי

תמונות וסרטונים הם דרך מצוינת להפוך את התוכן שלך למושך יותר מבחינה ויזואלית ולשפר את ה-SEO של האתר הרפואי שלך. סרטונים הם אחת הדרכים הפופולריות ביותר שבהן אנשים צורכים תוכן. הוספת סרטון לדף הנחיתה שלך יכולה להגדיל את שיעור ההמרה ביותר מ-130%.

יתרונות השימוש בסרטונים באתר רפואי:

  • מעורבות מוגברת: סרטונים עוזרים לשמור על מעורבות המבקרים מכיוון שהם מעוררי עניין ויזואלי, מה שמוביל לזמן שהייה ארוך יותר בדף. זה מצביע למנועי החיפוש על כך שהדף מכיל תוכן בעל ערך עבור המשתמשים.
  • הגדלת האמון: סרטונים של עדויות מטופלים יכולים להגדיל את האמון בקרב מטופלים פוטנציאליים.

רעיונות לסרטונים לאתרי בריאות:

  • סיור וירטואלי במתקן שלך
  • סרטון מידע על מצב רפואי מסוים
  • טיפים כלליים לבריאות
  • ראיונות עם הצוות והדוקטורים
  • עדויות מטופלים להגברת האמון

יתרונות השימוש בתמונות ואינפוגרפיקה: מעורבות ואינטראקטיביות: שילוב תמונות ואינפוגרפיקות באתר שלך הופך אותו ליותר מעניין ואינטראקטיבי, מה שמסייע למשוך יותר מבקרים.

טיפים להוספת תמונות וסרטונים לאתר הרפואי שלך:

  1. איכות גבוהה וגודל קובץ קטן:
    • תמונות וסרטונים באיכות גבוהה וגודל קובץ קטן מסייעים לשיפור זמן הטעינה של האתר, מה שתורם לשיפור ה-SEO של האתר.
    • השתמש בכלים מקוונים לדחיסת תמונות, כמו TinyPNG, כדי להקטין את גודל הקבצים מבלי לפגוע באיכות.
  2. בחירת תמונות רלוונטיות:
    • בחר תמונות הרלוונטיות לתוכן שלך ומוסיפות ערך למטופלים.
    • הוסף כותרות ותיאורים לתמונות כדי לעזור למנועי החיפוש לדעת על מה התמונה ולהוסיף אותה לאינדקס כראוי.
  3. הוספת טקסט חלופי (Alt Text):
    • טקסט חלופי הוא תיאור קצר של התמונות שמופיע כאשר מישהו מרחף מעל התמונה.
    • הוא עוזר לאנשים עם לקויות ראייה ולסורקי גוגל להבין מה מוצג בתמונה. הטקסט החלופי הוא הזדמנות מצוינת לכלול חלק ממילות המפתח שלך, אבל הימנע מהגזמה.
  4. מפת אתר וידאו:
    • הוסף מפת אתר וידאו כדי שגוגל תוכל למצוא ולהוסיף את הסרטונים שלך לאינדקס בקלות. השתמש בכלים כמו Yoast SEO ליצירת מפת אתר וידאו.
  5. שמות קבצים עשירים במילות מפתח:
    • השתמש בשמות קבצים עשירים במילות מפתח לתמונות ולסרטונים שלך. לדוגמה, אם יש לך סרטון על "10 טיפים לבחירת רופא ראשוני נכון", שם הקובץ יכול להיות "10-טיפים-לבחירת-מנתח-פלסטי.mp4".

באמצעות אופטימיזציה באתר נכונה של התוכן הוויזואלי באתר שלך, תוכל לשפר את חוויית המשתמש, להגדיל את האינטראקטיביות ולהשיג דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

3. רישום המרפאה שלך באתרי ביקורות רפואיים פופולריים

אתרי ביקורות רפואיים פופולריים הם כלי חשוב עבור מטופלים פוטנציאליים שמחפשים רופאים. אתרים כמו היועצת, Medreviews, פורטל שן, הם חלק מהאתרים המרכזיים שבהם משתמשים מטופלים כדי למצוא ולהעריך רופאים.

כיצד לרשום את המרפאה שלך באתרים אלו:

  1. ודא שאתה רשום באתרים המובילים: חשוב להיות רשום באתרי ביקורות רפואיים פופולריים כמו היועצת, Medreviews, פורטל שן. זה מגדיל את הנראות שלך ומספק למטופלים פוטנציאליים את המידע שהם צריכים.
  2. וודא שהמידע מדויק ומעודכן: ודא שכל המידע על המרפאה שלך מדויק ומעודכן, כולל שם המרפאה, כתובת, מספר טלפון, שעות פעילות, ושירותים שאתה מציע.
  3. הוסף תמונות: הוסף תמונות באיכות גבוהה של הצוות, הקליניקה והציוד שלך כדי לעזור לרישום שלך לבלוט. תמונות אלו יכולות להגדיל את האמון של המטופלים הפוטנציאליים ולהעניק להם תחושה טובה יותר לגבי המקום והשירותים שאתה מציע.

יתרונות הרישום באתרים אלו:

  • הגדלת הנראות: רישום המרפאה שלך באתרים אלו מגדיל את הנראות שלך באינטרנט ומספק למטופלים הפוטנציאליים גישה למידע חשוב עליך.
  • שיפור האמינות: ביקורות חיוביות ותמונות איכותיות עוזרות לבסס את האמינות שלך בעיני המטופלים.
  • הגברת ההתקשרות: מטופלים רבים מבצעים החלטות מבוססות על ביקורות באינטרנט. ביקורות חיוביות ותוכן מעודכן יכולים לעודד מטופלים ליצור קשר ולקבוע תור.

על ידי רישום המרפאה שלך באתרי ביקורות רפואיים פופולריים ושמירה על מידע עדכני ומדויק, תוכל להגדיל את הנראות שלך, לשפר את האמינות ולהגדיל את מספר המטופלים שמגיעים אליך.

4. שיפור הקידום הלוקאלי שלך

קידום לוקאלי הוא אחת האסטרטגיות השיווקיות היעילות ביותר עבור עסקים קטנים, כולל מרפאות ורופאים. אם תבצע אופטימיזציה של אתר המרפאה שלך לחיפושים מקומיים, יש סיכוי גבוה יותר שתימצא על ידי מטופלים שמוכנים לקבוע תור.

כדי לעשות זאת, עליך לוודא שהאתר שלך מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח ממוקדות מקומית.

איך לשפר את הקידום הלוקאלי שלך:

  1. זיהוי מילות המפתח המקומיות: כדי לשפר את הקידום הלוקאלי, זהה את מילות המפתח שברצונך לדרג עבורן. לדוגמה, אם אתה רופא בתל אביב, תרצה לדרג עבור מילות מפתח כמו "רופא תל אביב", "גניקולוג בתל אביב", או "שירותי רפואה חירום תל אביב".
  2. יצירת תוכן עשיר במילות מפתח מבוססות מיקום: לאחר שיצרת רשימה של מילות המפתח המרכזיות המבוססות על מיקום, הגיע הזמן לשלב אותן בתוכן האתר שלך. לדוגמה, תוכל לכתוב פוסט בבלוג תחת הכותרת "הרופאים הטובים ביותר בתל אביב" או "תוכניות בריאות בתל אביב".
  3. שימוש בחיפושים קשורים בגוגל: קבל רעיונות ממילות החיפוש הקשורות שמופיעות בסוף דף תוצאות החיפוש של גוגל. אלו הן גם מילות מפתח שאנשים מחפשים.

דוגמאות לשילוב מילות מפתח בתוכן:

  • כתיבת פוסט בבלוג על "הרופאים הטובים ביותר בתל אביב" עם שילוב מילות המפתח "רופא תל אביב", "שירותי בריאות בתל אביב".
  • יצירת דף שירותים עבור "שירותי רפואה חירום תל אביב" עם תיאור מפורט של השירותים המוצעים ושילוב מילות המפתח הרלוונטיות.

יתרונות השימוש במילות מפתח מבוססות מיקום:

  • נראות מקומית מוגברת: על ידי שילוב מילות מפתח מקומיות, האתר שלך יהיה רלוונטי יותר למשתמשים המחפשים שירותים באזור שלך.
  • שיפור בדירוגים המקומיים: מילות מפתח מבוססות מיקום יעזרו לשפר את הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש המקומיות.
  • משיכת מטופלים מקומיים: מטופלים המחפשים שירותים רפואיים באזור שלך ימצאו אותך ביתר קלות, מה שיגדיל את מספר המטופלים הפוטנציאליים.

על ידי שילוב מילות מפתח מקומיות בתוכן האתר שלך ושיפור הקידום הלוקאלי, תוכל להגדיל את הנראות המקומית שלך, לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש ולהביא יותר מטופלים חדשים למרפאה שלך.

שימוש בחיפושים קשורים בגוגל: קבל רעיונות ממילות החיפוש הקשורות שמופיעות בסוף דף תוצאות החיפוש של גוגל. אלו הן גם מילות מפתח שאנשים מחפשים.

דוגמאות לשילוב מילות מפתח בתוכן:

  • כתיבת פוסט בבלוג על "הרופאים הטובים ביותר בתל אביב" עם שילוב מילות המפתח "רופא תל אביב", "שירותי בריאות בתל אביב".
  • יצירת דף שירותים עבור "שירותי רפואה חירום תל אביב" עם תיאור מפורט של השירותים המוצעים ושילוב מילות המפתח הרלוונטיות.

יצירת דפי נחיתה מקומיים באתר שלך:

דפי נחיתה מקומיים הם דפים באתר המיועדים ומאופטימיזים למשיכת מבקרים מאזור גאוגרפי מסוים. לדוגמה, אם אתה רוצה למשוך מטופלים מתל אביב, תוכל ליצור דף באתר שלך שכותרתו "אופטומטריסט בתל אביב". בדף זה תכלול מידע רלוונטי על המרפאה שלך, כגון מיקום, שעות פעילות ופרטי יצירת קשר. כמו כן, תשלב מילות מפתח ממוקדות מקומית בתוכן הדף.

שילוב מילות מפתח ספציפיות לשירותים ומיקום:

בעת אופטימיזציה של האתר שלך לקידום לוקאלי, חשוב לכלול מגוון מילות מפתח וביטויים המתארים בצורה מדויקת את כל השירותים שאתה מספק. זה אומר ששימוש במילות מפתח כמו "רופא" או "שירותים רפואיים" אינו מספיק. השתמש במילות מפתח כמו "אקופונקטורה לפוריות בתל אביב", "פיזיותרפיה לכאבי גב בתל אביב" ושמות של טיפולים או פרוצדורות שאתה מבצע. לדוגמה, אם אתה מטפל באקופונקטורה בתל אביב, תוכל למקד מילות מפתח ארוכות כמו "אקופונקטוריסט בתל אביב" או "הפיזיותרפיסטים הטובים ביותר לכאבי גב בתל אביב". למרות שהן עשויות להיות בעלות נפח חיפוש נמוך, הן יספקו לך לידים איכותיים יותר, מה שיביא ליותר מטופלים חדשים למרפאה שלך.

על ידי שילוב מילות מפתח מקומיות בתוכן האתר שלך ושיפור הקידום הלוקאלי, תוכל להגדיל את הנראות המקומית שלך, לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש ולהביא יותר מטופלים חדשים למרפאה שלך.

שירותי קידום אורגני לרופאים

תהליך העבודה:

סגירת תנאים והתאמת חבילה: התהליך מתחיל בסגירת תנאים ומחיר עבור שירותי הקידום האורגני. בהתבסס על נתוני הפתיחה של האתר הקיים (אם יש), נתאים חבילת קידום אתרים מותאמת אישית להצלחה לפי היעדים שנציב לנו KPIS. החבילה תכלול את כל השירותים הנדרשים להשגת היעדים שלנו.

התנעת פרויקט: בשיחה הראשונית נבצע הסבר על תהליך העבודה ונענה על כל השאלות שלך. נתחיל בתכנון אסטרטגיית SEO להשגת היעדים שהצבנו. התהליך כולל:

  • מחקר מתחרים מעמיק
  • מחקר מילות מפתח לזיהוי המילים והביטויים שחשוב לדרג עבורם
  • יצירת תוכנית תוכן וקישורים שנתית.
  • כמו כן, ניצור גאנט עבודה שנתי עם לוח זמנים ברור ומפורט.

עבודה פרקטית באתר: נתחיל בעבודת הקידום עם דו"ח טכני מקיף לאתר, שיכלול איתור בעיות דחופות וטיפול בהן. במקביל, נתחיל לייצר תוכן איכותי ורלוונטי לאתר, ונבנה קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים לשיפור סמכות הדומיין. עבודת האופטימיזציה (On-Page SEO) תכלול שיפור מבנה האתר, הטמעת מילות מפתח רלוונטיות ותיקון שגיאות טכניות.

מעקב וניטור נתונים ותוצאות: אחת לחודש נספק דו"ח חודשי מפורט הכולל סקירה על ההתקדמות והעבודה שבוצעה ביחס לחודש הקודם. הדו"ח יכלול נתונים על תנועת האתר, דירוגי מילות מפתח, כמות הקישורים החיצוניים, ומדדים נוספים. נשקף את העבודה שנעשתה ונבצע התאמות ושיפורים לפי הצורך כדי להבטיח השגת היעדים.

תועלות הקידום האורגני לרופאים:

  • הגדלת הנראות הדיגיטלית: שיפור הדירוגים במנועי החיפוש מוביל לחשיפה מוגברת למטופלים פוטנציאליים.
  • משיכת מטופלים חדשים: תוכן איכותי ואופטימיזציה נכונה יובילו להגדלת מספר הפניות והמטופלים החדשים.
  • שיפור האמינות והסמכות: אתר מדורג גבוה נחשב לאמין וסמכותי בעיני המטופלים ומנועי החיפוש.
  • חוויית משתמש משופרת: אתר מהיר, ידידותי למובייל וקל לניווט יוביל לחוויית משתמש טובה יותר ולשהייה ממושכת יותר באתר.

השקעה בשירותי קידום אורגני לרופאים מבטיחה שיפור ניכר בנראות המרפאה ומשיכת מטופלים חדשים, תוך שמירה על תקציב מותאם אישית ומעקב שוטף אחר תוצאות הקידום.

מחיר שירותי קידום אתרים לרופאים

מחיר קידום אתרים לרופאים משתנה בהתאם להיקף הפרויקט, תחרותיות השוק, מצב האתר הנוכחי, מילות המפתח והמיקוד הגאוגרפי, ושירותים נוספים כמו יצירת תוכן ובמקרים מסויימים כולל ניהול מדיה חברתית. חבילות בסיסיות יכולות לעלות בין 1,500 ל-3,000 ש"ח לחודש, חבילות מתקדמות בין 3,000 ל-7,000 ש"ח לחודש, וחבילות מותאמות אישית מעל 7,000 ש"ח לחודש.

תוכן עניינים
מאמרים נוספים